Zpět

Jedna trefa stačí

Jedna trefa stačí

Příběhy mladých technologických magnátů internetového věku. Šestnáct samostatných portrétů, díky nimž můžete nahlédnout za oponu firem jako Spotify, Airbnb, Tumblr, Snapchat či Twitter.

298 Kč s DPH
Skladem
Nakladatel:
65. pole
Popis:
240 stran, pevná šitá vazba,
15,2 x 21,8 cm
Rok vydání:
2015
ISBN:
978-80-87506-54-7
Kdy a jak doručíme?

Doručení:
Během 35 pracovních dnů

Zásilkovna – výdejní místo  79 Kč
Zásilkovna – na adresu  99 Kč
Kurýr na Slovensko  160 Kč
Dobírka  +30 Kč k poštovnému
Osobní odběr Brno  zdarma

Při objednávce nad 2500 Kč poštovné zdarma.

Zasíláme i do zahraničí.
Zahraniční poštovné řešíme individuálně.

Hledáte knihu pro téměř dospělé teenagery, které nezajímá ani fantasy, ani komiksy, ani historie, ale programování a prostředí internetu? Inspirujte je (i sebe) novodobými "pohádkovými" příběhy zakladatelů firem, s jejichž produkty se denně potkávají a kteří nejsou o moc starší než oni sami.

V roce 2007 vytvořil jednadvacetiletý David Karp jednoduchý blogovací systém a nazval ho Tumblr. Prostě ho to tak napadlo. O pět let později se Tumblr stal jednou z deseti nejnavštěvovanějších webových stránek na světě, využívalo ho 170 milionů lidí. V roce 2013 ho koupila obří firma Yahoo za víc než miliardu dolarů. Mladík, který ani nedokončil střední školu, z toho získal v přepočtu asi 5,2 miliardy korun. A zdaleka není jediný, komu se něco podobného podařilo.

Ve světové technologické metropoli Silicon Valley vyrostla nová generace miliardářů, kteří se od svých předchůdců v mnohém liší. Jsou nezvykle mladí a dobývají svět neuvěřitelnou rychlostí. Nečekají, až získají nějaké zkušenosti, a také nepotřebují velký počáteční kapitál. Mnozí z nich ještě nevychodili školu, už teď jim ale patří nejatraktivnější firmy na světě. A k tomu všemu jim často stačil jediný nápad. Něco podobného historie podnikání nepamatuje – firma nemusí sama o sobě generovat žádný zisk, přesto má pohádkovou hodnotu.

Redaktoři americké verze časopisu Forbes v čele s Randallem Lanem se rozhodli zmapovat svět mladých technologických magnátů dopodrobna. Měli k nim lepší přístup než většina běžných novinářů – Forbes se příběhům z podnikatelského prostředí věnuje dlouhodobě. Díky tomu teď mají čtenáři z celého světa možnost zjistit, jak svůj úspěch vidí sami protagonisté těchto příběhů. Co jsou zač lidé, kteří si první miliardu vydělali už v době, kdy se jiní teprve učí chovat dospěle? Jak se jim to vlastně povedlo?